piątek, 1 czerwca 2012

Szafa


Szafa – czyli magiczne miejsce, które wywołuje w nas wiele mieszanych uczuć:

- zachwyt - kiedy jest uporządkowana i wszystkie ukochane rzeczy i akcesoria patrzą na nas ze swojego miejsca na półkach lub kiedy nowa para zabójczych szpilek zajmuje w niej swoje honorowe miejsce,
- panikę – kiedy wszystko jest nieuporządkowane i nie możemy nic znaleźć lub w momencie, kiedy się spóźniamy i zadajemy sobie odwieczne pytanie: „co by tu ubrać?”,
- złość, czasami wręcz furię lub rozpacz – kiedy odpowiedź na pytanie „co by tu ubrać?” brzmi: „nie mam w co się ubrać”,
- dumę – w momencie, kiedy udaje nam się dodać do niej nową „perełkę”, a jeśli jeszcze jest ona nabyta na wyprzedażach za pół ceny to dodatkowo satysfakcję,
- zaskoczenie – kiedy odnajdujemy rzecz, kupioną dawno dawno temu i stwierdzamy, że jest wyjątkowa i ciągle na nas pasuje.

Szafa – nieodłączny element życia każdej kobiety, fascynującej się modą. Nieodłączny element mojego życia.

Obecność prawdziwej garderoby będzie pierwszym podstawowym warunkiem, kiedy już zacznę przeszukiwać rynek w celu zakupu własnego mieszkanka.

Moje marzenie? Ideał na obrazku poniżej.


Bardziej realistyczna możliwość:


Lub opcja walk in closet:


Rzeczywistość jest także całkiem satysfakcjonująca :).


Moją obecną szafę nabyłam (nikogo chyba nie zaskoczę) w Ikei. Ze względu na fakt, że nienawidzę przechowywać rzeczy na półkach (nigdy nie pamiętam co mam) zdecydowałam się na same drążki. Jestem więc w stanie powiesić wszystkie moje ubrania na osobnych wieszakach, a duże drzwi, otwierające się na zewnątrz, umożliwiają perfekcyjną prezentację całości garderoby.
Obdarzam moją szafę wielkim uczuciem. Jedyne czego mi brakuje do pełni szczęścia, to przejęcie jeszcze jednej połówki, która jest okupowana przez mojego mężczyznę. Zaplanowałam już tam piękne półki na buty. Prowadzę negocjacje, ale niestety nie stać mnie na dzień dzisiejszy na realizację warunków umowy...

Z moją szafą chciałabym powiązać serię postów pt. „Nowy nabytek w szafie”, które będą pojawiać się co jakiś czas na blogu (częściej w okresie wyprzedaży i na początku miesiąca:)).

P &S

Źródła zdjęć: b-look.blogspot.com, e-mieszkanie.pl, meblobranie.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz