poniedziałek, 2 lipca 2012

„Inspiracja dnia”


Bardzo dawno nie prezentowałam Wam nowych postów serii „Inspiracja dnia” (więcej o serii w pierwszym wpisie „Inspiracja dnia” z maja br. http://poshandsmart.blogspot.com/2012/05/inspiracja-dnia.html).

Inspiracja na dzisiaj – Taylor Tomasi Hill (dyrektor ds. stylu i akcesoriów amerykańskiego Marie Claire).


Przede wszystkim, bardzo mi się ostatnio podoba rudy kolor włosów. Zwłaszcza w odcieniu jaki ma Taylor. Rude włosy rewelacyjnie się prezentują w połączeniu z każdym kolorem. Najlepiej z czerwienią i zielenią. Same w sobie są idealnym dodatkiem.

Patrząc na dzisiejszą stylizację pierwsze słowo, które mi się nasuwa, to: poprawnie. Wydaje mi się, że jest to bardzo dziwne skojarzenie ze względu na fakt, że raczej wszystko jest niepoprawne. Mamy lekką, ośmielę się nawet powiedzieć elegancką, spódnicę, niedbały, ale ciągle w miarę lekki sweter, buty, które mają dużo rozbudowań, ale przy tym pozostają mało widoczne oraz torebkę – kubełkową kopertówkę. Wymienione rzeczy są w pastelowych, bardzo zresztą modnych (już nie mogę się doczekać, kiedy ten trend nas opuści), kolorach. Wydaje mi się jednak, że pochodzą z zupełnie różnych bajek. Dodatkowo, jeżeli by Taylor na tym poprzestała, to stylizacja wyszłaby nijaka. Ale mamy dodany ciepły kolorowy szal, który także wydaje się pochodzić z innego zestawu. I te rude fajne włosy…

Jak bym zobaczyła te wszystkie rzeczy osobno, stwierdziłabym, że raczej do siebie nie pasują. Cały zestaw, prawdopodobnie skrupulatnie przemyślany, wygląda na poskładany przypadkowo w pięć minut przed wyjściem. Ale całość prezentuje się ciekawie i (ciągle mam to słowo w głowie) poprawnie.

Oceniłabym tą stylizację w zależności od tego gdzie Taylor się wybrała… Jeżeli na codzienną przechadzkę po parku lub na kawę z koleżanką, to daję 5. Jeśli natomiast było to wyjście na pokaz mody, to oceniam na 3,5.

A jak Wam się podoba?

P &S

Źródła zdjęć: taylor-tomasi-hill.tumblr.com

1 komentarz: