wtorek, 10 lipca 2012

Spodnie i płaszcz vs Spodnie i płaszcz


Przeglądałam ostatnio bloga Vanessy Jakman i zwróciłam uwagę na te dwa zdjęcia:


Jeszcze nie do końca zdecydowałam, co tak naprawdę mi się spodobało w przedstawionych stylizacjach oraz co o nich sądzę. Dlatego poddaje pod Wasz osąd…

Reguły zabawy są takie same, jak w przypadku postu Cheryl Cole vs Cheryl Cole (http://poshandsmart.blogspot.com/2012/05/cheryl-cole-vs-cheryl-cole.html). Musimy zdecydować co o tym myślimy oraz, która stylizacja podoba nam się bardziej.

Przede wszystkim zaprezentowane stylizacje są ciekawe. Inaczej nie zwróciłabym na nie w ogóle uwagi :). Są także podobne w swoim założeniu. Występuje połączenie dwóch kolorów oraz trzech rzeczy: bluzki i eleganckich spodni (jeden kolor) oraz płaszcza (drugi kolor). Nie wdając się w szczegóły każdego z zestawów, stwierdzam, że ogólny pomysł połączenia jest całkiem fajny. Ma w sobie klasę i elegancję. Na pewno spróbuję coś podobnego skompletować do pracy.

Wydaje mi się jednak, że zarówno w pierwszym jak i drugim przypadku dobrane rzeczy postarzają koleżanki (zwłaszcza dziewczynę azjatyckiego pochodzenia). W dwóch przypadkach dobrane są straszne dodatki.

Podsumowując – pomysł fajny, ale wykonanie gorsze. Myślę jednak, że Pani w białym wygląda lepiej, więc głosuję na nią.

P &S

Źródła zdjęć:  vanessajackman.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz