wtorek, 2 października 2012

Colorful mirrored sunglasses trend

Trwa ostatni w tym sezonie tydzień mody w Paryżu. Już mam przemyślenia co do trendów, które będą obowiązywać w sezonie wiosna/lato 2013. Niektóre pomysły się powtarzają. Inne są bardziej innowacyjne. W serii postów „Fashion weeks summary 2012” zamierzam przedstawić większość moich wizji już w najbliższych tygodniach.

Ciekawy element pojawił się w trakcie sezonu fashion weeks w modzie ulicznej. Wielu znawczyń i znawców mody, w tym moje osobiste ikony stylu Vivianna Valpolicella i Taylor Tomasi, pojawiało się w lustrzanych okularach przeciwsłonecznych w nietypowych odmianach kolorystycznych szkieł. 

Nie jestem do końca przekonana do nowego trendu. Fajnie wyglądają lustrzanki w kolorze srebra, ewentualnie złota. Fiolet, zieleń, pomarańcz, niebieski, lub wszystkie kolory naraz? Jeszcze nie stwierdziłam czy jestem na „tak”. Poniżej przedstawiam parę przykładów z mody ulicznej. Co sądzicie o nowym trendzie, który prawdopodobnie dotrze do Polski na następne lato?







P &S

Źródła zdjęć: vivaluxury.blogspot.com, songofstyle.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Trochę te kobiety wyglądają jak kosmici w tych okularach. W sumie, bardzo ciekawy pomysł, ale raczej jestem na nie.
    V.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dziwnymi trendami zazwyczaj jest tak, że na początku w ogóle się nie podobają. Po jakimś czasie wydają się jednak być rewelacyjne. Tak samo jak w przypadku piosenek popu i r&b. Na razie jestem na nie. S.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem. Dziwne połączenie okularów takiego typu i ubrań w stylu współczesna elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog :)
    zapraszam do mnie :)
    http://sonja-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń